marți, 22 februarie 2011

mesaje de trimis pe messenger




daca cnva iti da buz inseamna ca vrea sa te sarute dal mai departe si vezi cate buzz-uri primesti..scz d mass.




trimite la toata lista ta si afla ce cadou ar vrea cineva de la tine: 1)O imbratisare 2)Un sarut 3)Sa fim impreuna. 4)O noapte cu tine. ... ... 5)Iubirea ta




Cn te iubeste te CAUTA ! Cine te vrea ITI SPUNE .. ...... ! cui ii estedor de tine TE SUNA ! cine nu NU FACE NEMEC




vezi cum te considera lumea..¦…¦…..1dulce…..2scumpic/a..¦..3frumos/a.¦…4inger…¦…¦…5Fotomodel…¦… 6De gasca…. 7De treaba….¦…. 8Te consider ca o sora/frate…¦…. .….¦…… 9Te ubesc>>>




trimite acest mass la toti din lista si afla cum vrea sa te sarute 1 pe buze 2 pe gura 3 pe gat 4 pe burta 5 pe spate 6 de neuitat 7 romantic 8 pe obraz 9 cu limbutza in guritza





inaite de a citi mesajul te rog sa ti pui o dorinta ..daca trimiti acest mesaj la toata lista ti se va indeplini 3 ore... daca il ignori maine la ora asta ti se va intampla ceva rau ai grija ce faci cu el





ce vrei de la mn??? 1)un pupic..... 2) pe mine .... 3) prietenia mea .... 4) o imbratisare ..... 5 ) un sarut lung....... 6) sa ma vezi....... 7) sa fim impreuna ... 8) sa ne plimbam....... 9) sa ma cunosti mai bine...... 10) sa ne impacam ..... 11) sa ma schimb.....






Ce parere ai despre mine?? (sincer)
1.Nu te cunosc
2.Nu ma intereseaza persoana ta.
3.Ai reprezentat ceva pt mine
4.Reprezinti ceva pt mine....
5.Te urasc
6.Lasa figurile
7.M-am saturat de tine
8.Prezenta ta ma lasa rece
9.Te iubesc
10.Tin la tine ca un prieten
11.Esti de treaba
12.As vrea sa fim mai mult decat amici
13.Tin la tine mai mult ca la un prieten..
14.Vreau sa ne combinam.
15.Daca nu as avea prieten m-as combina cu tine
16.Vreau sa ne combinam...astept ras





qm faci dragoste:Berbec - Usor
Rac - placut excitant sensual super mult satisfacator
Taur - Dureros
Gemenii - mult si bine
Leu - satisfacator
Balanta - putin
Fecioara - cel mai bn,cu multa experienta
Scorpion - Disperat de viata
Sagetator - pasional si cu tandrete
Capricorn - putin...
Varsator - tandru
Pesti - prost




ochi cabrui sunt blanzi si de dragoste flamanzi chiar daca rad sau sunt tacuti te indeamna sa-i saruti dai mai departe daca ai ochi caprui




Cat ti la mn? ....... 1% 2% 3% 4% 5% 6% 7% 8% 9% 10% 11% 12% 13% 14% 15% 16% 17% 18% 19% 20% 21% 22% 23% 24% 25% 26% 27% 28% 29% 30% 31% 32% 33% 34% 35% 36% 37% 38% 39% 40% 41% 42% 43% 44% 45% 46% 47% 48% 49% 50% 51% 52% 53% 54% 55% 56% 57% 58% 59% 60% 61% 62% 63% 64% 65% 66% 67% 68% 69% 70% 71% 72% 73% 74 % 75% 76% 77 % 78% 79% 80% 81% 82% 83% 84% 85% 86% 87% 88% 89% 90% 91% 92% 93% 94% 95% 96% 98% 99% 100%....RASPUNS OBLIGATORIU..............




ma iubesti?
a)te mai gandesti.. b)da.... c)nu......... d)putin .....
e)probabil......





Cum ma Crezy!:)
1)simpatik
2)dragutza
3)cool
4)de treaba

5)rautacioasa
6)bombonik
7)tupeistha
8)indrazneatza
9)jmekera
10)dulcik




cand ma vezi c ai vrea sa faci ???
1) sa ma injuri
2) sa ma batzi
3) sa fugi d mine
4) sa ma imbratisezi
5) sa ma saruti
7) doar sa ma saluti




ce ti-ai dori de la mine ??
1)un pupic
2)pe mine
3)prietenia mea/prietena mea
4)o imbratzisare
5)o felicitare
6)un parfum
7)un pahar de suc
8)un sarut lunggg
9)sa ma vezi
10)sa fim impreuna
11)sa ne plimbam
12)sa ma cunosti mai bn.
13)sa ne impacam
14)sa ma schimb
15)sa te




Da mai departe si vezi ce parere au ceilalti despre tine..

1.frumos[a]

2.dragutz[a]

3.minunat[a]

4.te iubesc

5.te sarut

6.bun[a]

7.esti ceea ce mi-am dorit

8.fac ce vreau din u

9.nebun[a]

10.astept iubire

11.esti o persoana sooper

12.esti printre cele mai deosebite persoane pe care le-am cunoscut shi p care le
cunosc

13.esti un exemplu pt ceilalti

14.daca nu te-as fi cunoscut,viatza mea ar fii mult mai urata

15.esti o persoana importanta in viatza mea

16.arati destool de bene pt varsta ta

17cool..arati

18.sunt indragostit de u pana
peste cap

19.esti tot ce mi-am dorit

20.te iubesc

21.te detest

22.esti fitzoasa






CE CREZI DESPRE MINE (SINCER)?
1MA IUBESTI?
2VREI SA FI CU MINE?
3CREZI CA ARAT BINE?
4M-AI PUPA?
5SA FIM AMICI!
TRIMITE-L MAI DEPARTE; L-AM PRIMIT SI EU .DA RASPUNSUL REPEDE, LA URGENTA!!!!!!!!!




trimite acest mass tuturor din lista ta
1.te iubesk
2.te urask
3.as vrea sa umblam
4.as vrea sa ma ierti.
5.te vreau langa mine
6.as vrea sa te uit dar nu pot
7as vrea o poza cu tn
8.as vrea un sarut de la tine
9.as vrea sa ne impacam

  • 10.as vrea sa sa fim doar prieteni





…………..█▒▒▒▒▒▒▒▒▒ t admir!!! 20% ██▒▒▒▒▒▒▒▒ t plac 30% ███▒▒▒▒▒▒▒ tzin la tn 40% ████▒▒▒▒▒▒ t iubesc 50% █████▒▒▒▒▒ mi-e dor d tn 60% ██████▒▒▒▒ imi place cum aratzi 70% ███████▒▒▒ imi vei lipsi 80% ████████▒▒ t voi astepta 90% █████████▒ t ador 100% ██████████ te iubesc la nebunie… –> mass astept plssssss raspuns OBLIGATORIU




Cum saruta fiecare zodie:………………..BERBEC= usor ……………………TAUR= delicios ……………..GEMENI= foarte excitant ………………RAC=exotic ……………………….LEU=super-erotic ………….FECIOARA= lung ………..BALANTA= excitant …………SCORPION= demonic …… ….SAGETATOR= elegant ………CAPRICORN= cuceritor ……..VARSATOR=foarte foarte dulche ………………. PESTI=senzual............Daka cnv iti da buzz inseamna k vrea sa t sarute,da-l mai departe si vezi kte buzz-uri primesti :)











Dak iubesti pe cinecva care ii incepe numele cu uramatarele litere buzz (si cu ce litere) A,B,C,D,E,F,G,H,I,J,L,M,N,O,P,R,S,T,U,V





7:37 AM 1/6 EvElina... T.: Lupta interioara (cu sine) Intr-o seara, un batran indian ii explica nepotului sau ce lupta teribila se da in interiorul fiecarei persoane. Si ii spunea asa: Exista in fiecare dintre noi doi lupi. Lupul Raului. El este furia, gelozia, invidia, tristetea, regretele, aroganta, cupiditatea, vinovatia, inferioritatea, minciuna, orgoliul, superioritatea si egocentrismul.. Lupul Binelui. El este bucuria, pacea, iubirea, speranta, linistea, modestia, bunatatea, bunavointa, generozitatea, adevarul si compasiunea. Dupa o clipa de gandire nepotelul il intreaba: ''Bunicule si care lup castiga?'' La care batranul ii raspunde simplu: 'Cel pe care il hranesti' )




Dacă primeşti acest mesaj înseamnă k eşti o persoană iubită.....trimite acest mesaj in 4 min. la toţi din lista ta şi mâine o sa fie cea mai frumoasă zi din viaţa ta pt. că în această seară o persoană va realiza k te iubeşte. Daca nu trimiti vei avea ghinion in dragoste...





Da mai departe si afla ce litera primesti :
A-sunt indragostit de tine
B doresc sa te vad
C doresc sa te intalnesc in curand
D te iubesc foarte mult
E te iubesc dar nu-ti spun
F sunt gelos
G vreau sa scap de tine
H esti rea
I imi place zambetul tau
J vreu sa te vad in vis
K imi esti simpatica
L te iubesc enorm
N nu ne vom mai certa
O te urasc..
P vreu sa-ti spun cuvinte
R te iubesc
S imi place cum ma privesti
T sufar pentru u.... mass ras obligatoriu)




da mai departe si vei afla ce vor altii de la tine: 1 sarut ...2 sa ma uiti..... 3 sa ma lasi in pace .......4 multe.......... 5 ce nas vrea?... 6 sa stau cu tine ....7 sa ma ierti...... 8 sa nu ma mai inseli........ 9 sa-mi spui te iubesc ......10 te iubesc enorm ...........11 nu team iubit niciodata .......12 esti dragutz/a ..........13 imi place de tine....... 14 esti o ratat/a ........15 sa fim prieteni/ne.......... 16 sa te cunosc mai bine .........17 ce ai cu mine? ............18 nu te suport 19.......... pleaca din viata mea .......20 te simpatizez....... 21 vreau..... ceva romantic ........22 te plac......23 sa nu ne certam ........24 sa-mi dai ignor......... 25 te iubesc ...

23 de comentarii:

  1. abea acum am reusit va multumesc pentru ele

    RăspundețiȘtergere
  2. sunt uper tari ms pentru mesaje chair au mers toate la mn cu noroc

    RăspundețiȘtergere
  3. sunt super , chiar cautam un site cu asa ceva , spor in continuare :X:X:X

    RăspundețiȘtergere
  4. super dar mai puneti si fara dragoste ceva care poti sa dai chiar la toti
    !! e sooper !!!

    RăspundețiȘtergere
  5. da puneti si voi mai putine cu iubire ca sa poti trmite tuturor

    RăspundețiȘtergere
  6. :x :x :x PENTRU ANDREI IUBIREA MEA :X :X

    RăspundețiȘtergere
  7. chiar cautam asa cv dar nu gaseam mai publicati cv noutati:DD:D:X:X:X:

    RăspundețiȘtergere
  8. da puneti si voi mai putine cu iubireca sa pot trimite tuturor din lista mea :X

    RăspundețiȘtergere
  9. da nar strika cv fara iubire:X:X

    RăspundețiȘtergere
  10. super misto!!!! tot asa, si la mai multe :))

    RăspundețiȘtergere
  11. prosti ,numai de acestea aveti???

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu mai spune asta de parca tu le faci mai frumoasa sper sa te gandesti despre ce cuvinte sunt scrise citestele cu atentie!!!!!!!!!:):):):)

      Ștergere
  12. Sun ff frumoase eu leam trimis iubitului meu si mia raspuns la toate sunt SUPER sper sa mai puneti:X:X:X:x

    RăspundețiȘtergere
  13. cele mai frumoaseee mess-uri pe care lem citit pana acum:)

    RăspundețiȘtergere